Kierowanie strategicznym rozwojem projektu może przysparzać wielu wyzwań. Dzisiejszy gość, Radek Maziarka, przedstawia narzędzie Wardley Mappingu, które może być ciekawym wsparciem przy strategicznym wyznaczaniu kierunku rozwoju organizacji i produktu.
W tym odcinku usłyszysz:
- czym są mapy Wardley'a
- komu mogą okazać się przydatne w rozwoju produktu
- jak Wardley Mapping może łączyć się ze strategicznym Domain-Driven Design
- w jaki sposób można wykorzystać je do planowania prac rozwojowych (i nie tylko)
capabilities
metody warsztatowe
organizacja
simon wardley
subdomena biznesowa
subdomena generyczna
subdomena główna
wardley mapping
wyróżnik biznesowy
Materiały dodatkowe
- Board Wardley Mapping z notatkami ze spotkania
- Tutorial Wardley Mapping, Strategy for the Self-Taught wspomagający zrozumienie map Wardley'a
- Artykuł Narzędzia konsultanta wprowadzający do Wardley Mappingu na blogu Radka
- Przykład praktycznego użycia na podstawie przypadku Zalando
- Keynote Simona Wardley'a Introduction to Value Chain Mapping z konferencji OSCON 2014
- Prezentacja Crossing the River by Feeling the Stones Simona Wardley'a z konferencji DDD Europe 2018
- Artykuł On being lost autorstwa Simona Wardley'a